НА УРОЦІ РОЗВ'ЯЗАЛИ ЗАДАЧІ
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Сир.): повторити §§10 - 11.
№№47,64, 62.
2. Завдання аналогічної КР >>>
Сторінки
           
вівторок, 6 жовтня 2015 р.
неділя, 20 вересня 2015 р.
Урок 6. ЛР №2. Вимірювання частоти обертання тіл
НА УРОЦІ ВИКОНАЛИ
ЛР №2. Вимірювання частоти обертання тіл
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Сир.): повторити §8; №№
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
ЛР №2. Вимірювання частоти обертання тіл
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Сир.): повторити §8; №№
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
Завдання для самостійної роботи № 4 «Рух по колу. Обертова
частота»(тренувальний варіант)
Початковий рівень
1. Виберіть правильне твердження. Обертова частота — це
фізична величина, що дорівнює...
А числу повних обертів за одну секунду;
Б часу одного повного оберту;
В числу повних обертів за 2π секунд.
2. Виберіть правильну відповідь. Рух автомобіля якою із
трьох доріг можна вважати найменш близьким до руху по колу?
Середній рівень
1. Період обертання платформи карусельного верстата 4 с.
Знайдіть швидкість крайніх точок платформи, віддалених від осі обертання на 2
м.
2. Хлопчик обертає камінь на мотузці, довжина якої 1,2 м.
Визначте період обертання каменя, якщо середня швидкість його дорівнює 18
км/год.
Достатній рівень
1. У скільки разів швидкість кінця хвилинної стрілки
баштових годинників більше за швидкість кінця хвилинної стрілки наручних
годинників, якщо довжина стрілки баштових годинників 1,5 м, а довжина стрілки
наручних годинників 1,5 см?
2. Знайдіть радіус колеса, що обертається, якщо відомо, що
швидкість точки, що лежить на ободі, в 2,5 рази більше швидкості точки, що
лежить на 5 см ближче до осі колеса.
Високий рівень
1. Перша у світі орбітальна космічна станція рухалася зі
швидкістю 7,3 км/с і мала період обертання 88,85 хв. Уважаючи її орбіту
круговою, знайдіть висоту станції над поверхнею Землі. Радіус Землі вважайте
рівним 6400 км.
2. Знайдіть швидкість точок земного екватора, обумовлену
добовим обертанням Землі. З якою швидкістю й куди повинен летіти літак поблизу
екватора, щоб сонце на небі для нього «зупинилося»?
вівторок, 15 вересня 2015 р.
Урок 5. Обертальний рух тіла
НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ
1. Приклади обертального руху.
2. Період обертання.
3. Частота обертання.
4. Зв'язок між періодом і частотою.
5. Місяць - природний супутник Землі.
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
Відео >>>
Задачі >>>
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (С.) : вивчити §8; №№ 31, 34, 37.
2. Підготуватися до лабораторної роботи №2.
3. Визначити період і частоту обертання >>>
Відповіді запишіть у форму, подану під завданнями.
1. Приклади обертального руху.
2. Період обертання.
3. Частота обертання.
4. Зв'язок між періодом і частотою.
5. Місяць - природний супутник Землі.
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
Відео >>>
Задачі >>>
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (С.) : вивчити §8; №№ 31, 34, 37.
2. Підготуватися до лабораторної роботи №2.
3. Визначити період і частоту обертання >>>
Відповіді запишіть у форму, подану під завданнями.
субота, 12 вересня 2015 р.
Набір до Всеукраїнських наукових профільних шкіл на 2015–2016 н. р.
МАН
Набір до Всеукраїнських наукових профільних шкіл на 2015–2016 н. р.
Національний центр «Мала академія наук України» вітає Вас з початком нового навчального року й оголошує набір слухачів до Всеукраїнських наукових профільних шкіл Малої академії наук України за такими профілями:
8 клас
- математичний;
- фізичний;
- хімічний;
- інформаційні технології.
9–11 клас
- математичний;
- хіміко-біологічний;
- інформаційні технології;
- фізико-технічний (секції «Технічні науки», «Фізика»);
- лінгвістичний (секції «Українська мова», «Англійська мова»).
Навчання в наукових школах здійснюється очно-заочно і дистанційно. Учні 9–11 класів мають можливість двічі на рік брати участь в очних сесіях: настановна сесія (листопад) і дослідницько-експериментальна сесія (березень).
Для участі у відбірковому турі учням необхідно зареєструватися на сайті наукової школи – z-school.man.gov.ua – у розділі «Реєстрація учнів» у період з 20 до 30 вересня ц. р.
Також необхідно надіслати заяву на електронну адресу nvv@man.gov.ua до 25 вересня ц.р. за поміткою «Назва наукової школи».
Детальна інформація про наукові школи – на сайті z-school.man.gov.ua ; за телефоном: (44) 489-55-83, 489-55-84.
середа, 9 вересня 2015 р.
Урок 4. Лабораторна робота № 1. Вимірювання швидкості руху тіла.
НА УРОЦІ ВИКОНАЛИ ЛР №1.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Сир.): повторити §§4-7; №№ 12,13, 22.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Сир.): повторити §§4-7; №№ 12,13, 22.
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
1.
Що
називають швидкістю?
2.
Назвіть
відомі вам одиниці швидкості.
3.
За
якою формулою визначають швидкість?
4.
Яким
приладом вимірюють швидкість?
5.
Який
рух називають рівномірним?
6.
Який
рух називають прямолінійним?
вівторок, 8 вересня 2015 р.
Урок 3. Графіки руху тіла
НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ
1. Графік швидкості.
2. Графік руху
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Сир.): вивчити §7;
рівень А: За поданим графіком визначте швидкість руху та побудуйте графік швидкості.
рівень Б: №№ 29, 30.
2. Підготуватися до лабораторної роботи №1.
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
1 Відео Рівномірний рух та швидкість руху >>>
4. Інтернет-урок "Расчет пути и времени движения" >>>
1. Графік швидкості.
2. Графік руху
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Сир.): вивчити §7;
рівень А: За поданим графіком визначте швидкість руху та побудуйте графік швидкості.
рівень Б: №№ 29, 30.
2. Підготуватися до лабораторної роботи №1.
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
1 Відео Рівномірний рух та швидкість руху >>>
2. Відео "Графік шляху рівномірного руху" >>>
3. Інтернет-урок "Решение задач на расчет скорости" >>>4. Інтернет-урок "Расчет пути и времени движения" >>>
четвер, 3 вересня 2015 р.
Урок 2. Прямолінійний рівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху

1. Види рухів. Середня швидкість нерівномірного руху.
2. Прямолінійний рівномірний рух.
3. Швидкість руху та одиниці швидкості.
4. Середня швидкість нерівномірного руху.
3. Швидкість руху та одиниці швидкості.
4. Середня швидкість нерівномірного руху.
1. Підручник (Сир.): вивчити § §4-6; №№ 9,10- р.А; №№ 20,21..
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
Відео >>>
Вчимося розв'язувати задачі >>>
середа, 2 вересня 2015 р.
Урок 1. Механічний рух
Починаємо вивчати тему
" Механічний рух"(12год).
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1 - 8 ЖОВТНЯ!
НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ
1. Механічний рух
2. Відносність руху.
3. Траєкторія.
4. Пройдений тілом шлях.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (С.) : §§1 - 3; №№3 - 5 - р.А; №№15 - 17 - р.Б.
2. Опрацювати конспект.
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
Відеоматеріали >>>
вівторок, 1 вересня 2015 р.
З днем знань!
Шановні восьмикласники 2015 - 2016 навчального року!
Щиро вітаю всіх вас із традиційним вересневим святом першого дзвоника – Днем знань, який відкриває світ пізнання та сходження до одвічних життєдайних джерел цивілізації.
У цьому навчальному році ви починаєте вивчати фізику - науку про природу.
Хай щастить вам на шляху подальшого пізнання Природи!
Щиро вітаю всіх вас із традиційним вересневим святом першого дзвоника – Днем знань, який відкриває світ пізнання та сходження до одвічних життєдайних джерел цивілізації.
У цьому навчальному році ви починаєте вивчати фізику - науку про природу.
Хай щастить вам на шляху подальшого пізнання Природи!
четвер, 13 серпня 2015 р.
Ваш голос за назви екзопланет
Перший в історії (не лише астрономії, але людства загалом) загальнопланетарний конкурс щодо назв екзопланет вийшов на фінішну пряму. Тепер кожен охочий може взяти в ньому участь — віддати свій голос за назви 32-х планет, які найбільше до вподоби із запропонованих Міжнародним астрономічним союзом.
Голосування триватиме до 31 жовтня поточного року, а назви-переможці буде оприлюднено в середині листопада.
Докладніше про конкурс у блозі «Ми і Всесвіт» >>>
Голосування триватиме до 31 жовтня поточного року, а назви-переможці буде оприлюднено в середині листопада.
Докладніше про конкурс у блозі «Ми і Всесвіт» >>>
четвер, 16 липня 2015 р.
Яким буде електромобіль майбутнього

Мініатюрний пристрій пересування поки
іменують «Модульним роботизованим транспортним засобом», зі скороченням назви
до короткої MRV. Технології, використані для проектування цього концептуального
агрегату, запозичені з діючих космічних програм.
Транспорт астронавтів, що розробляється для
подорожей по Марсу і Місяцю, передав своєму земному родичу систему управління
Fly-by-wire з чотирма незалежними колесами E-corners. Завдяки цьому MRV здатний
на паралельну парковку в обмежених просторах і є найкращим кандидатом для
обслуговування людей в якості автономного або дистанційного апарату.
MRV має цілих чотири двигуни, що
забезпечують по 258 Нм крутного моменту на кожну колісну вісь. Впроваджена
батарея при повній зарядці гарантує легке подолання до 100 км міських доріг.
Контроль руху електромобіля здійснюється за
допомогою педалей і рульового колеса, також є багатоосьовий джойстик для ускладнених
режимів водіння. Датчики інтерпретації дій водія повністю замінюють всі
механічні зв'язки управління, що застосовуються в традиційних автомобілях.
Для забезпечення реалістичних відчуттів
зчеплення керма з трасою MRV має підсистему зворотного зв'язку по зусиллю. Це
диво інженерної техніки посилає всі виникаючі вібрації і опір на кермо.
Випробувачі NASA стверджують, що їзда в
«модульному роботизованому транспортному засобі» дає найнеймовірніші емоції. На
сьогодні MRV проголошений головним прототипом автомобільного майбутнього Землі.вівторок, 19 травня 2015 р.
Урок 67-68. Екскурсія

Екскурсія "Спостереження механічного руху і взаємодії в природі та на виробництві".
Завдання:
1. Спостереження механічного руху і взаємодії в природі.
2. Спостереження механічного руху і взаємодії на виробництві.У звіті про екскурсію потрібно буде дати відповідь на такі питання:
1. Перелічіть фізичні явища, які ви спостерігали під час екскурсіі. До яких груп вони належать?
2. Які тіла, що перебувають у різних агрегатних станах, ви спостерігали? Які вони мають властивості? Поясніть відмінності їх внутрішньої будови.
3. Наведіть спостережувані приклади дифузії у природі. Що підтверджують ці приклади?
4. Чи однакову температуру мають тіла довкола нас? Наведіть приклади.
5. Запропонуйте метод визначення висоти дерева, стовпа за їх тінню.
Обладнання: лінійка, рулетка.
БЛАНК – ЗВІТ
про навчальну екскурсію з фізики
Учень__________________________________________________________
про навчальну екскурсію з фізики
Учень__________________________________________________________
Дата _____________________ Клас_________ Учитель___________________
Тема ______________________________________________________________
Мета______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
Спостережувані рухи і взаємодії
Тема ______________________________________________________________
Мета______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
Спостережувані рухи і взаємодії
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________________ | |
Висновок: __________________________________________________________
____________________________________________________________________
|
Пам’ятка для учнів – учасників екскурсії
1. Ознайомтесь з завданням, яке слід виконати в ході екскурсії.
вівторок, 12 травня 2015 р.
Урок 65-66. Узагальнюючі заняття "Енергія в житті людини"
середа, 6 травня 2015 р.
Урок 63-64. Контрольна робота №6. Теплові явища. Агрегатні перетворення
пʼятниця, 1 травня 2015 р.
Узагальнюючі заняття (2 години)

Підготувати такі повідомлення:
1. Енергія в житті людини.
2. Теплоенергетика.
3. Способи збереження енергетичних ресурсів.
4. Енергозберігаючі технології.
5. Використання енергії людиною та охорона природи.
Можна використати наступні ресурси:
Теплоенергетика
Прості способи для збереження навколишнього середовища
Енергетична стратегія України: пріоритетні напрями збереження енергоресурсів
Екологія. Енергозбереження. Нові технології.
Використання природних ресурсів і охорона природи
Відновлювані джерела енергії – що обрати?
(Джерело ресурсів: https://sites.google.com/site/fizicnijvebkvest/home)
(Джерело ресурсів: https://sites.google.com/site/fizicnijvebkvest/home)
Підписатися на:
Дописи (Atom)