Автомобіль "Победа"
28 червня 1946 року на Горьківському автозаводі, носівшем тоді ім'я В.М. Молотова, зібрали першу партію 5-місцевих легкових автомобілів ГАЗ-М-20 «Победа» з 50-сильним 4-циліндровим двигуном.
Ця машина стала першим радянським автомобілем з несучим кузовом і першим у світі серійним автомобілем з кузовом безкрилої конфігурації.
Для свого часу «Победа» відрізнялася чудовою обробкою і обладнанням. Безкрила форма кузова дозволила максимально розширити внутрішній простір, зробити салон більш комфортабельним, вільніше розташувати пасажирів.
В обробці панелі приладів широко використовувався сірий, кольору слонової кістки або коричневий пластик. З нього також були зроблені кермо, різні рукоятки і кнопки. Сама панель була відштампованих із сталевого листа і пофарбована під колір кузова. Вона містила спідометр, покажчик рівня бензину, манометр, амперметр, термометр, лампи покажчика правого і лівого поворотів, годинник з автоподзаводом.
Двері були обтягнуті коричнево-бежевим або сірим кожзаменителем. Дивани з пружинами і м'якою набивкою обтягувалися високоякісними вовняними тканинами. Передній диван міг переміщатися в поздовжньому напрямку і закріплюватися в положенні, зручному водієві в залежності від росту.
Автомобіль мав окремий від салону багажник, доступ в який здійснювався зовні, через підйомну кришку. Крім того, в машині були два протисонячних козирка, дві попільнички, прикурювач, стельовий плафон з автоматичним включенням, підкапотна лампа, переносна лампа й інші нововведення.
Починаючи з другої серії, з'явився обігрівач з антіобледенітеля лобового скла, а на третій серії — радіоприймач з антеною, розташованої над лобовим склом.
Відео: Історія автомобіля "ПОБЕДА"
Немає коментарів:
Дописати коментар