ФІЗИКА - ДИВОВИЖНА НАУКА!!!          ФІЗИКА - ЦІКАВА НАУКА!!!           ФІЗИКА - ОСНОВА ТЕХНІКИ!!!            

вівторок, 20 січня 2015 р.

Урок 35. Прості механізми

НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ:
 1. Прості механізми.
 2. Види простих механізмів.
 3. Важіль та його різновиди.
 4. Умова рівноваги важеля.
 5. Момент сили.
 6. Блоки.
 7. Похила площина та її різновиди.












ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Сир.): вивчити §39,опрацювати §§37,38; №№325,326.
 Або
 Підручник (Кор.): вивчити §§21,22. Вправа 11(1,2)
2. Підготуватися до ЛР №9 "З'ясування умов рівноваги важеля" (27. 01)


 ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
1. Відеоматеріали  >>>

8 коментарів:

  1. Переглядала))))Щеглунова Вероніка

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую я переглядала ваші відео і мультфільм про роботів мені сподобався дуже і я більше запам'ятала те що ви розповідали на уроці.Але ще я дізналася про золоту піраміду з переліком числа фі в Єгипті мені дуже сподобалося така корисна та цікава ініформація викладайте такого побільше.Але я не можу чомусь надіслати вам туди коментарій в мене немає електро почти.
    Щеглунова Вероніка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вероніко, ти можеш коментар залишити після публікації. Я допоможу тобі створити електронну адресу(коли приїду на урок) або звернися до вчителя інформатики.

      Видалити
  3. Дякую я переглядала ваші відео і мультфільм мені все сподобалося))))
    Кравчук Ірина і Анастасія

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую я вас дочекаюся
    Щеглунова Вероніка

    ВідповістиВидалити