ЗАПРОШУЮ учнів на онлайн-урок 23.04 о 10:00
І. Перевіримо вивчену на попередньому уроці тему,
виконавши тестові завдання в онлайн-режимі 23.04 о 10:45 за посиланням: join.naurok.ua
ІІ. Самостійно опрацюйте §§37,38.
1. Електроліти.
2. Електролітична дисоціація
Процес дисоціації молекули мідного купоросу
3. Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів.
4. Електроліз.
5. Закони електролізу (закони Фарадея).
6. Застосування електролізу
Розуміє природу електричного струму в розчинах і розплавах електролітів.
Формулює визначення фізичної величини електрохімічний еквівалент і її одиниці.
І. Перевіримо вивчену на попередньому уроці тему,
виконавши тестові завдання в онлайн-режимі 23.04 о 10:45 за посиланням: join.naurok.ua
Код повідомлю у Viber о 10:40.
ІІ. Самостійно опрацюйте §§37,38.
У робочому зошиті запишіть тему, випишіть головне з §36. У зошиті - записи як на уроці.
Фото, виконаних по черзі завдань, надішліть у Viber або на мою електронну адресу: arhypova@gmail.com
Будьте здорові!
Основні питання теми уроку1. Електроліти.
2. Електролітична дисоціація
Процес дисоціації молекули мідного купоросу
3. Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів.
4. Електроліз.
5. Закони електролізу (закони Фарадея).
6. Застосування електролізу
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Учень (учениця):Розуміє природу електричного струму в розчинах і розплавах електролітів.
Формулює визначення фізичної величини електрохімічний еквівалент і її одиниці.
Формулює закон Фарадея для електролізу.
Немає коментарів:
Дописати коментар