Перший автомобіль Карла Бенца
Карл Бенц сконструював свій автомобіль в 1885 році. Він був триколісний двомісний екіпаж на високих колесах зі спицями. На нього Бенц поставив свій новий чотиритактний бензиновий мотор з водяним охолоджуванням робочим об'ємом 984 см3 і потужністю 0,9 к.с. Єдиний циліндр розташовувався горизонтально по поздовжній осі машини над віссю величезних задніх коліс. 3 липня 1885 року були проведені перші випробування автомобіля.
Шток циліндра розкручував короткий вертикальний колінвал, знизу закінчується великим горизонтально розташованим маховиком, а зверху — зубчастої парою, передавальної крутний момент під кутом 90 градусів барабану ремінної передачі. Ремінь обертав вісь, на яку з обох кінців були насаджені провідні зірочки головної, ланцюгової передачі на колеса. Маховик з'єднувався з коленвалом конічною передачею і використовувався для створення рівномірного обертання і для запуску мотора. Електричне запалювання харчувалося від гальванічної батареї. Автомобіль мав раму, спаяну з металевих трубок.
Машина Бенца розвивала сміхотворну за нашими мірками швидкість — 16 км / год, але на ті часи це була вельми прогресивна конструкція. З часом потужність двигуна у автомобілів Бенца зросла з 0,75 до 2,5 л. с. Такої потужності було достатньо для їзди з максимальною швидкістю 19 км / год, що дозволило винахіднику в 1890 році перейти до промислового (у сучасному розумінні цього слова) виробництва свого автомобіля.
Оригінал свого першого авто Карл Бенц підніс у 1906 році Німецькому музею в Мюнхені. У 1936 році, готуючись відзначити 50-річчя винаходу автомобіля, німці побудували три його копії — для Технічного музею у Відні, для Музею транспорту в Дрездені і власне для фірмового музею «Mercedes-Benz» в Штутгарті.
Немає коментарів:
Дописати коментар