У 1854 році він закінчив військову академію в Людвігсбурзі, у 1857 році став офіцером німецької армії. Під час Громадянської війни в Америці 1861-1865 років Цеппеллін був військовим оглядачем. Потім брав участь в експедиції з вивчення ресурсів річки Міссісіпі і тоді ж у містечку Форт-Снеллінг (штат Міннесота) вперше піднявся в повітря на прив'язному аеростаті.
Після повернення до Німеччини брав участь в австро-пруській (1866) і франко-пруській (1870-1871) війнах, дослужився до чину бригадного генерала. У 1891 році вийшов у відставку і зайнявся розробкою і випробуваннями дирижаблів.
2 липня 1900 року відбувся перший успішний політ його апарату. Це був дирижабль жорсткої конструкції з металевим каркасом, обтягнутим тканиною; у відсіках всередині корпусу поміщалися балони з газом. У 1905 році був побудований другий дирижабль («цепелін», як стали називати дирижаблі його конструкції), а до 1914 — 25 апаратів; 6 з них були призначені для перевезення пасажирів і пошти, решту купило військове відомство.
Військові дирижаблі Цеппеліна застосовувалися в першій світовій війні 1914-1918 рр
Помер Фердинанд Цеппелін в Шарлоттенбурзі 8 березня 1917 року.
Музей повітроплавання Цеппеліна
Найбільший дирижабль, названий «Граф Цепелін», був побудований в 1928 році вже після смерті конструктора. Обсяг цього гіганта склав 105 000 куб. м, довжина 236 м, найбільший діаметр 30,5 м, швидкість польоту 128 км / ч. На дирижаблі було п'ять моторів «Майбах» за 530 л.с. кожен. Він 11 разів перетнув Атлантику, а в 1929 році облетів навколо земної кулі, подолавши відстань 35 000 км за 301,5 льотних години.
Останній пасажирський дирижабль конструкції Цепеліна, «Гінденбург», був побудований в 1936 році і скоїв 63 польоту.
Немає коментарів:
Дописати коментар