Паровий автомобіль "Де Діон Бутон" — переможець перших у світі автомобільних гонок Париж — Руан 1894 22 липня 1894 року в 8:00 ранку в Парижі почалися перші в історії автомобільні гонки.
Ініціатором змагань став головний редактор паризької газети «La Petite Journal» П'єр Жиффар. Автомобільний пробіг повинен був продемонструвати можливості нового виду транспорту — саморушних екіпажів. Учасникам треба пройти на своїх машинах заданий маршрут за 12 годин.
Машини вражали різноманітністю форм і конструкцій. 39 автомобілів володіло двигунами внутрішнього згоряння, за ними йшли «паровик» в кількості 28 штук. Було представлено по п'ять електро-і пневмоавтомобілей, 25 пристроїв потрапили в номінацію «Інші системи». Після відбіркових «заїздів» до старту допустили 28 автомобілів — 14 з бензиновими і 7 з паровими двигунами.
Йдучи на дистанцію з півхвилинними інтервалом, машини покидали столицю і брали курс на Руан, в 126 кілометрах на північний захід.
До фінішу вдалося дістатися лише 17 машин. Найбільшу швидкість (більше 22 км / год) розвинув 20-сильний паромобіль маркіза Альбера Де Діона.
Однак перший приз за рішенням журі був розділений між двома бензиновими машинами марок Peugeot і Panhard-Levassor. Їх визнали найнадійнішими в експлуатації.
Джерело: Альманах визначних подій
Ініціатором змагань став головний редактор паризької газети «La Petite Journal» П'єр Жиффар. Автомобільний пробіг повинен був продемонструвати можливості нового виду транспорту — саморушних екіпажів. Учасникам треба пройти на своїх машинах заданий маршрут за 12 годин.
Машини вражали різноманітністю форм і конструкцій. 39 автомобілів володіло двигунами внутрішнього згоряння, за ними йшли «паровик» в кількості 28 штук. Було представлено по п'ять електро-і пневмоавтомобілей, 25 пристроїв потрапили в номінацію «Інші системи». Після відбіркових «заїздів» до старту допустили 28 автомобілів — 14 з бензиновими і 7 з паровими двигунами.
Йдучи на дистанцію з півхвилинними інтервалом, машини покидали столицю і брали курс на Руан, в 126 кілометрах на північний захід.
До фінішу вдалося дістатися лише 17 машин. Найбільшу швидкість (більше 22 км / год) розвинув 20-сильний паромобіль маркіза Альбера Де Діона.
Однак перший приз за рішенням журі був розділений між двома бензиновими машинами марок Peugeot і Panhard-Levassor. Їх визнали найнадійнішими в експлуатації.
Джерело: Альманах визначних подій
Немає коментарів:
Дописати коментар